WSPARCIE TECHNICZNE

SERWIS REALIZUJE ZGŁOSZENIA OD 8:00 DO 16:00 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU

Zgłoszenia serwisowe prosimy przesyłać poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie lub wysłać opis poblemu na email serwisowy: pomoc@advisor.pl

W CELU URUCHOMIENIA POMOCY ZDALNEJ NA PROŚBĘ INŻYNIERA ADVISOR KLIKNIJ NA WYBRANĄ IKONĘ "POMOC ZDALNA"

Pomoc
zdalna
dla Windows

Pomoc
zdalna
dla Mac

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone znakiem * są wymagane

Sprawdź od kogo potrzebujesz pomocy

Serwis techniczny

Serwis obejmuje wsparcie przy problemach z komputerami oraz innymi urządzeniami biurowymi typu drukarki oraz monitory

Serwis sieciowy

Serwis obejmuje wsparcie przy problemach z urządzeniami sieciowymi oraz środowiskiem serwerowym

Serwis Office 365

Serwis obejmuje wsparcie przy oprogramowaniu Office 365