WSPARCIE TECHNICZNE

SERWIS REALIZUJE ZGŁOSZENIA OD 8:00 DO 16:00 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU

Zgłoszenia serwisowe prosimy przesyłać poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie lub wysłać opis poblemu na email serwisowy: pomoc@advisor.pl

W CELU URUCHOMIENIA POMOCY ZDALNEJ NA PROŚBĘ INŻYNIERA ADVISOR KLIKNIJ NA WYBRANĄ IKONĘ "POMOC ZDALNA"

Pomoc
zdalna
dla Windows

Pomoc
zdalna
dla Mac

FORMULARZ KONTAKTOWY

Sprawdź od kogo potrzebujesz pomocy

Serwis techniczny

Serwis obejmuje wsparcie przy problemach z komputerami oraz innymi urządzeniami biurowymi typu drukarki oraz monitory

Serwis sieciowy

Serwis obejmuje wsparcie przy problemach z urządzeniami sieciowymi oraz środowiskiem serwerowym

Serwis Office 365

Serwis obejmuje wsparcie przy oprogramowaniu Office 365